неделя, 18 април 2010 г.

Ключови думи

Двете най-често срещани комбинации от ключови думи, по които бива намиран блога ми са петуния засаждане и разсад домати.
Сега е пролет, време за засаждане на цветя. В Интернет страниците се продават цветя и има обща информация за цветята, които се продават. Но не пише как се засаждат петуниите, които са най-големите количества разсади за балконски или външни цветя в магазините. Не, че аз съм написала. Вече не засаждам петунии. Хващат бели мушички (белокрилка, оранжерийна муха) и не се махат освен с пръскане с отрова, не еднократно, а на една две седмици. Особено в затворени пространства, каквито са терасите - за открити тераси става въпрос, и там няма съседно растение, на което да се прехвърлят и наличните стават пренаселени.

Разсад домати не продавам. Мисля, че се търси точно това. Продавачите на разсад домати го правят на пазара, а и през Интернет вече има търсене, според мен.
Думата цена плюс друга дума, най-често домати, защото аз пиша всеки месец за това и искам да бъда намирана по това. Другите думи са на неща, за които пиша - сливи, праскови, цветя, гинко и т.н.
Думите цветя или гора в комбинация с време (например пролет, април) и място (например Витоша). Нали така се казва блога ми. Или самото име на цветето, но и такива статии пиша рядко - те са в сайтовете, които преди пишех, а сега ги има, но не развивам.
Имената на дърветата, с които се занимавам напоследък - метасеквоя, амброво дърво, блатен кипарис, както и гинко дърво, което "тайно" рекламирам.
Неща, за които сигурно никой не пише като сапуни kappus, марките бельо, които се продават в Магазин Артекс, а последното е само една статия. Дори заглавието на приказката Сливи за смет, което се дължи на коментара на Мария, който е няколко пъти по-дълъг от статията.
Но също така бих искала да ме намират по-често по ключови думи като модел на поведение, което се среща, но не често, защото това е нещо, свързано с хората, а по ключовата дума хората никога не са ме намерили.
Има и други думи, някои от които не са от често срещаните в Интернет и също ще използвам по-често, защото искам да бъда намирана по тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.