събота, 17 април 2010 г.

За нещата от сериалите: Модел на поведение

Става въпрос за може би най-главния от героите в "Момчетата от Медисън Авеню" - Дон. И за сходния начин за постъпване на хора, които са съпрузи, в случая Дон и жена му Бети. Случката с Дон беше в негов разговор със собственика на Хилтън. На тяхна лична среща в кабинет собственика на Хилтън започна да обяснява на Дон колко му е близък и колко неща му споделя и как Дон получава дори внимание, от което са лишени дори домашните му. На мен ми приличаше на обяснение в любов (в случая не ставаше въпрос за гейска любов). Дон отговори с "Благодаря". Много интересен отговор на обяснение в любов. 
Такава ситуация с обяснение в любов и същия отговор съм срещала в реалния живот. Случката с жената на Дон, Бети, не изглежда същата, но на мен ми се стори същата. Когато Бети каза на Дон, че иска развод, той искаше да вземе децата, и да не дава пари и т.н. Това е поведение, което е продиктувано от факта, че за него брака и децата имат някакво значение. Но след няколко дни, когато Бети му се обади по телефона той и каза, че няма да създава никакви трудности за развода, че ще направи всичко, което тя поиска и т.н. Тогава Бети му каза "Благодаря".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.