понеделник, 5 април 2010 г.

Само топла вода

Това, което ми направи най-силно впечатление и промени нещо, което става почти всеки ден е едно изказване на Марта Вачкова, когато беше на гости в шоуто "Търси се" по БТВ. Тя каза, че до обяд пие само топла вода, но кой щял да и повярва, като я гледал на външен вид.

Не обичам да пия вода и за това пия чай. Като чух изказването на Марта Вачкова се сетих, че според мен от пиенето на чай огладнявам за обяд и реших да пия само топла вода. Имаше ефект, а може да си внушавам, но не огладнявам. Към обяд изяждам и една лъжичка мед с топла вода. Това също има значение за огладняването, но има и други функции.
Бих казала много поздрави на всички рекламодатели с посланията, които се опитват да внушат. В условията на криза било добре да се рекламират по-икономични неща, с по-ниска цена (а не с 10% гратис, но на същата цена или просто с 10% по-малко тегло и 10% по-евтини) и т.н. А какво е по-икономично от чая освен топлата вода? Все пак има цена - машината за затоплянето и, нищо, че на мен ми е безплатно от работата. Може само на мен така да ми се струва, но и потребителите предпочитат сами да се убедят в икономичността при хранителните продукти и четат етикетите, даже помнят предишната цена и етикети с цени намаление без покритие не се приемат, проверяват другите рекламирани свойства преди да повторят покупката и т.н.

2 коментара:

  1. Боряна,понякога пия гореща вода сутрин на гладно ,после кафе с мед,и така изкарвам до обяд,когато ми се яде- ям без да се притеснявам,важното е повече да се движим и да не прекаляваме с хляба и сладкото,всичко е строго индивидуално:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Може би и аз не се притеснявам от яденето, но това ми направи впечатление, като ме подсети, че от чая огладнявам. И после се замислих, че не ме е впечатлила нито една телевизионна реклама в последните няколко месеца, така че да си купя нещо. Но това изказване ме впечатли, а то води да не си купувам нищо.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.