понеделник, 28 ноември 2011 г.

Смешна среща

Смешна среща би била срещата с някой, които постоянно ти казва какво мислиш и какво правиш. Защо да искаш да се срещнеш с такъв човек?
Защото той искал да види "дали си пораснала".
Има снимки в Итернет даже и на мен. Достатъчно често пиша. Значи всичко е известно.
Специално, ако Георги Генчев иска да ми каже какво прави, да започне да пише всяка седмица в Интернет, да попадне в темите, които харесвам, може би до една година ще се случи, и аз ще започна да го чета. Но да пише с псевдоним. Защото аз не искам да контактувам с него по никакъв начин. И срокът не е две години, а е седем години и половина. И не държа никой да ме смята за интелигентна. За това казвам на всички, че ще постъпя неителигентно и ще продължа да не се срещам със старите си познати, но да уточним персонално с него. И освен това ще продължавам да съм му набрала. И също така, както многократно съм казвала да отговарям само чрез статия в Интернет и също ще продължавам да публикувам всяко нещо, което ми напише по електронната поща. И дори ще припомня, че имам и по-стари негови писма за публикуване, така че да не прекалява, максимално по едно писмо годишно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.