събота, 13 септември 2008 г.

Друг приятел

Казва, че хората били "като пуяци", седяли и гледали другите какво правят. Общо взето го казва и когато гледат положителните дейности и когато гледат отрицателните.
Той има и блог и потребител в MySpace и svejo. Общо взето казва и даже пише, че тези неща ги прави с цел "networking".
Според мен това включва писане на статии, споделяне на снимки, видео и музика, но също така четене, гледане, слушане и гласуване, на неща на другите. Общо взето избираш такива, които харесваш как пишат, как снимат и т.н. и обръщаш по специално внимание на техните работи. Гласуваш тези, които харесваш, коментираш и т.н.
Общо взето, въпреки, че има реално име, понеже понякога участвам в дейността и може би защото участвам в дейността в случая става въпрос за потребител ginkgoplanter. Тук има блог http://ginkgoplanter.blogspot.com/ и на разни други места се казва ginkgoplanter. Например в http://svejo.net/.
Аз понякога казвам, че е смотан. Но не съм била права, понеже не казвам, че аз мисля това, а направо го казвам. А неговото изказване за пуяците включвало думичката "като", която била оневиняваща.
Използването на думичката "смотан" става в контекса на обяснение за несъответсвието между намеренията за networking и липсата на публикации. След като казах това се оказа, че "нямам време".
А съвсем не ми ясно как хората, които били като "пуяци" ще проявят интерес към работата, която прави. След като всъщност и обратно виждане трябва да става. И даже като се ядоса на това изказване от моя страна и реши да отвърне на поканата ми към него да ми бъде приятел в свежо, която е от 5-6 месеца и да гласува за моите статии там не е намерил точно как. Защото още съм му само фен. И гласува за статиите ми като анонимен.
Как да не кажеш, че е "смотан"!
Даже искаше да разбере как да разбира когато пиша нещо в блога си.
Казах, че аз не мога да го абонирам...
Така, че даже в тази интернет форма и то в бизнес отношение не ми е приятел.
За да си приятел на някого не е достатъчно само декларирано желание с изказване. Трябва и доста целенасочени действия.
И все още нямам абониран читател за статиите си...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.