понеделник, 8 септември 2008 г.

Един приятел, едно гадже или просто някой

Едно време имах един приятел.
Той, заедно с другите неща прави интернет страница на България, която е визуално-медийно ориентирана. Страницата се казва Виж България.
Аз имам някакви страници, създадени с прост html, които са в областта на моите интереси, които са на free уеб място и даже не са с рекламна цел.
По едно време стигнахме до размяна на линкове. Аз сложих един в най-важната от моите страници със снимки, която обикновена слагам вече дори като лична страница, когато се идентифицирам - страницата за диви растения.
Но получих линк за тази страница от страницата за изложбата флора - http://www.seebg.net/Flora2006. А тази страница е част от страниците виж България, но не може да бъде намерена от менюто и. Някак си трябва да попаднеш на нея от местата, където е обявена.
И не бях впечатлена положително. Изглеждаше като той да не иска да има връзка с моята страница. А получих и коментар "Ти и това ли не хареса".
Да съвсем сигурно е, че не харесах тази връзка. Просто от страницата за България няма връзка към страницата за дивите растения в българия. Има връзка от едно изложение, на което са стайни растения, отгледани в оранжерии, които обикновено произхождат от по-топлолюбиви места и даже са внесени, отгледани в оранжерии главно в Холандия.
На мен ми изглежда много скрита тази връзка. Да не би някой да разбере!
А иначе ми говори най разни неща.
Не получих по-челна връзка на станицата.
Но аз не скрих връзка от моята страница към неговата.
Вече нямам връзка с човека.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.