петък, 16 юли 2010 г.

Интересен експеримент

Вчера публикувах само едно заглавие със задна дата.
Исках да проуча как да се получи изоставане в статиите, те да не са последни и всички последователи да ги четат, защото са последни. Понякога искам да публикувам лични неща, които да ги има, но все пак да са малко по-недостъпни.
И така публикувах следното Половината не е достатъчно и щях днес да публикувам останалото. Но днес видях, че имам 5 гласа в класацията на topbloglog, 4 от които на регистрирани потребители, за статията си, в която има само заглавие.
На мен ми е малко странно това. Трябва да ги питам какво са разбрали.
От друга страна имам много написани неща, които според мен са много по-съдържателни, но никога не се сдобиват с 5 гласа. Аз не държа да имам много коментари. При липса на такива предпочитам версията, че читателите ми са много интелигентни и са разбрали всичко и не се налага да се пишат тъпи изказвания.
И все пак има един важен въпрос сигурно ли е, че това са истински гласове?
Днес публикувах отново Половината не е достатъчно с много кратко съдържание. Ако някой наистина иска да го прочете.

3 коментара:

  1. И ти схвана вече принципа тук, нали - Колкото повече, толкова повече. Връзки, линквания, кликове, ТБЛта и прочее игри за напреднали. На малко хора им пука какво се пише.

    ОтговорИзтриване
  2. Е, ти си знаеш, че единият клик е мой :) Обсъдили сме го отдавна. Ще споделя подробности на др.място и в др.време ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Този мой блог е сложен в topbloglog от друг. Аз съм сложила другия си блог. Не държа да имам гласове. Така просто по-бързо се индексират статиите.
    Смятам, че и след 5 години някой може да намери каква е била цената на доматите някога отдавна (например 2010) или какви цветя може да види на Витоша като отиде на туризъм и т.н. И смятам, че и тогава ще намери моя блог.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.