събота, 11 април 2009 г.

Снимка с current user

Може да прочетете преди това какво е според мен current user.
Има една много важна характеристика на хората, заемали тази длъжност. Не искат да се показват с мен на обществени места. Обществени места са такива, където има много хора, които все пак познават мен или него или и двамата. Когато попаднем в такава ситуация предпочитат да минавам за друга или просто не казват коя съм.
Заедно с това няма и снимки, на които съм със съответния човек. Има много малко и те са у мен. Те изглежда не са много заинтересовани да си ги вземат. Е някой като ги имат просто ги изтриват, защото "съм ги била ядосала много".
Има някакво развитие, единия, с който отдавна се виждам два пъти годишно, вече не казва "не", а "не се знае" и даже ме показва на приятелите си. Е страхотен прогрес за 15 години. Кога ли ще каже "да"?
Може би е дошло време и за следващата статия, където ще са снимките ми с current user-ите. Няма да разтревожа много пенсионерите, те не четат интернет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.