Всички те имат зелени телефони за връзка с клиентите си. На тях отговарят.
Обикновено е трудно да се намери електронен адрес за връзка. И той е общ за всички видове въпроси. Явно нямат продукт за семантично разпознаване на текста и класифицирането му в някакви основни направления, където специалисти в съответната област да отговарят.
Но такъв продукт може да бъде закупен и настроен. Има проблеми с кирилицата и с латинското изписване на български, но все пак и това може да се настрои. Всички блог места, социални мрежи и т.н. имат същия проблем, но в рамките на 15 минути отговорите и коментарите се появяват.
Може би тези големи бизнес институции не искат клиентите да имат писмен отговор на въпросите в прав ред. На самите web станици има много таблици с цени и препратки и много с малки звездички, с уточнения някъде другаде. А отговора някак трябва да е написано в прав текст. Когато говориш на зелената линия ще получиш информацията в прав ред, трябва да си попитал всичко, трябва да запомниш, а те говорят доста допълнително по заучен начин. Не е същото. Като да ти е написано, да може да ги сравниш с рекламиланото или с другите оферти.
Не обичам да получавам информация по телефона, и особено за стоки и услуги, които ще си купувам, от хора, които са навити да действат под определена схема. А ако реша да питам за подробности целия офис ще слуша. И много клиенти работят на неудобни за телефонно пазаруване или уточняване места. И никога не питат за услуги по телефона. А може просто да не харесват тона, с който говорят хората от телефонната слушалка. Ако човекът, които ми рекламира или просто разяснява, за неща, които се очаква да купя по телефона, не влага емоция в глас на убеден, че това е най добрата стока на пазара аз няма да се възползвам. А може би и много други хора, които са аудиални. Трябва ни диалог по елекронната поща. Надявам се някой ден да има такъв.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.