неделя, 8 юни 2008 г.

Амброво дърво

Пред един блок бях забелязала едно дърво, което ми изглеждаше да не е от често срещаните и ми изглеждаше много симпатично.
В началото листата му ми заприлича на канадски кленов лист, но в интернет дърветата, листата и семената на кленовете са съвсем различни.
Реших да го снимам в някой от следващите дни. То е близо до работното ми място и често минавам от там.
Докато го снимах една жена от блока ме попита с един не много одобрителен глас какво снимам. Е разреши ми като разбра, че е дървото. Но някак си не беше много happy.

Направих снимки. После потърсих в Интернет. Не по снимките. А за image класификатор на дървета по листата им. На английски го търсих. Намериха се доста адреси. Първите два от тях са:
http://www.inspire.net/trees/
http://forestry.about.com/library/treekey/bltree_key_id_start.htm
И отговаряйки на въпросите открих, че това е амброво дърво. Няма много написано на български и общо взето изглежда не се среща често. Но можете да го срещнете пред някой блок!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.