събота, 18 март 2017 г.

Силни страни и области на развитие

Продължение...
Област на развитие: Води другите като служи за пример.
Kопирано е от поставената в службата ми област на развитие. Разбира се може да се избира само от няколко, които не са много подходящи за нашата дейност, но все пак има няколко.
За осведомение на ръководството: Колкото по-добре правя нещата толкова по-лош пример съм. Защото имам неправилен статут. Дори не само в работата не ми е правилен статута. А статута няма да се промени като се развивам в посочената по-горе област. Даже, ако правя нещата лошо ще съм пример за другите те да ги правят добре. Това не знам как не е ясно. Ръководството ми избра тази област.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.