четвъртък, 16 март 2017 г.

Силни страни и области на развитие

Продължение...
И писането ми е силна страна. Не художественото, но писане. Написала съм поне 6000 документа, включвайки постовете в интернет.
Аз не пиша само тук. Пиша документи в работата и то на английски, пиша и за мен си документи. И на края дори  имам хартиен дневник. Не е ежедневник. Но в един бележник от тип календар пиша понякога за деня, който е. Записвам в тази година, в която пиша, кой ден от седмицата е и после това, което искам да напиша. И така поне 10 години в един и същи дневник. Защото бавно се изписва. Най-много за 10% от дните в една година. Има сериозна трудност: няма инструмент search. Трудно е търсенето и намирането. Но винаги мога да открия, че един и същ вид неща стават по едно и също време. Това за сега, въпреки един опит в една от мрежите, е неосъществимо в Интернет.
Област на развитие: Да прочета онова, което съм написала. Всиички, които четат написаното от мен в Интернет го знаят. Другите - не. Но те не знаят и че писането ми е силна страна.
Ако прочета и моите 6000 документа прочетените ще са над 20 хиляди.

А писането е област на развитие на още повече хора. Особено на такива, които това им е работата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.