вторник, 29 декември 2009 г.

Подаръците от Васил Дъбов

Преди време, когато за първи път Васил Дъбов замина надалече ми каза, че ще ми донесе подарък. Донесе ми стандартна пощенска картичка от Бостън.
После ходи и на други места. От там даже картичка не получих.
Реших да мина на обяснение какво искам.
След първото обаснение, което според мен беше нещо за носене на врата, мисля, че споменах камък, получих дълга перлена огърлица в замъглено бял цвят.
След второто обяснение, което вече беше уточнено камък за верижка с ярък цвят и правилна форма, които да може да се носи с другото нещо, което нося, което е от бяло злато. Получих кехлибар със странични метални орнаменти и с верижка с цвят на жълто злато.
Е да е ясно искам КАМЪК, а не някакво образувание, ГОЛЯМ, с ЯРЪК ЦВЯТ, и с ПРАВИЛНА форма, да се носи на верижка, която да е незабележима, в сравнение с големината на камъка.
И освен това искам АМЕРИКАНСКО ИНДИАНСКО ОДЕАЛО, понеже ми беше обещан. ТОВА е подаръка, който искам от Америка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.